tjejernatjusworldtour.blogg.se

Följ med oss på vår resa genom världen!

Lunch vid Aonang Beach

Kategori: Thailand

Efter förra inläggets bilder äntligen var färdiguppladdade begav jag mig ut på en promenad längs Aonang Beach här i Krabi, väldigt fridfull och vacker i sin enkelhet. När det så småningom blev tid att vända om hem till bungalown svängde jag inom ett litet minimart (snabbköp) och köpte en liten överraskning till mina två fina resekompanjoner tills de kommer hem igen.
Just nu sitter jag på en liten resturang och äter en enkel nudelsoppa och njuter av solen, värmen och utsikten av havet. Då jag inte tagit med mig någon kamera hit så bjuder jag på en bild på Ida och Sofie istället, vilket jag är säker på att ni uppskatta.
 
 
Bjuder öven på en liten samling av morgonens musikval - unerbar medley av OneRepublics bästa låtar.
 
Hoppas ni har det bra där hemma, nu ska jag fortsätta äta min soppa.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: